Podpora uporabnikom

Z nakupom programske rešitve za vaš strojni park pridobite tudi odlično podporo. Tako vaš stroj ne bo nikoli zastal. Nudimo 24-urno online podporo izkušenih inženirjev. Z dokupom  vzdrževalne pogodbe pa ste popolnoma brez skrbi, saj poskrbimo za vse.

1. Obseg vzdrževalne pogodbe

Pri zakupu vzdrževalne ponudbe, vam nudimo sledeč suport.

1.1 Vzdrževanje programske opreme po sistemu System Form VANC:

  • Odprava morebitnih napak v programu in v dokumentaciji
  • Periodično nadgradnjo programske opreme z vso pripadajočo dokumentacijo, ki vam je na razpolago online ali na data-mediju
  • Zagotavljanje takojšnje asistence v primeru, da odprava napak direktno vpliva na uporabnost programa
  • Prilagoditev programa ob vsakem izidu nove verzije operacijskega sistema, po dogovoru s kupcem

1.2 Sporočilo napake / Odprava napak 

a) Pri nastanku napake kupec nemudoma poda poročilo v pisni obliki. Čas, v katerem prejmete odgovor, ne sme biti daljši od 8 ur. Če gre za večjo napako, ki ne more biti rešena z online podporo, se uporabijo drugi postopki:

    • Telefonska konzultacija s kompatibilno osebo v podjetju
    • Obisk podjetja s strani inženirja
    • Priprava nove verzije programa

b) Hotline; za vsa vprašanja v zvezi s programsko aplikacijo lahko uporabite evropski obrazec za suport na naslovu: http://www.vanc-software.com/support.2263.0.html

Zastopstvo

VANC LOGO WEBe

logospaceclaim

Novice

Izšla je nova verzija VANC V11!
Pokličite za predstavitev.

Preciza d.o.o.

Ulica Nikola Tesla 16
1230 Domžale
Slovenija – EU
mob.: +386 (0)41 356 456